Nit dels Museus 2016 - Lettere in musica

Dissabte, 21 de maig de 2016

Campus Catalunya

El Laboratori d'Antiga "Lettere in musica", dirigit per la professora M Rosa Tamarit, participa el 21 de maig a la Nit dels Museus amb el Concert " Umori freddi. Música i èxtasi al 1600, de Ferrara a Venècia", al Museu Diocesà de Tarragona a les vuit del vespre.

La proposta forma part del "IV Cicle d'Arts i Dramatúrgia" organitzat pel Laboratori Artístic del MIMAI ( Màster Interuniversitari en Música com a Art Interdisciplinària), aquest any dedicat a "Barrocs: música, imatge, espectacle".

El cicle s'inagurarà el proper dimarts dia 17 a les sis de la tarda al Campus Catalunya amb una conferència-seminari de la Directora del Museu Diocesà de Tarragona i professora de la URV, Dra. Sofia Mata, dedicada a les pintures de Valdés Leal per a l'Hospital de la Caritat de Sevilla.