Presentació del webdoc del projecte MOVICO (Mobilitat i vida quotidiana a Catalunya)

Dimarts, 30 de maig de 2017

19.00 hores, Sala de Juntes, Campus Catalunya

L'equip de recerca de MOVICO vol contribuir a la celebració del 25è aniversari de la URV, presentant de manera pública la webdoc del projecte que es titula Mobilitat i Vida Quotidiana a Catalunya.

Es tracta d'una presentació, on a banda dels membres del grup de recerca, constituït per antropòlegs i geògrafs de la URV, participaran la majoria de les persones que han col·laborat com a informadors a diferents fases de la recerca, com a alguns membres de la comunitat universitària (PDI i PAS).

L'acte serà presidit pel Dr. Josep Manel Ricart, Vicerector de Política Científica i Recerca i comptarà amb la presència dels degans de la Facultat de Lletres i Turisme i Geografia i els directors dels departaments d'Antropologia, Filosofia i Treball Social i de Geografia.

Elements relacionats