Lliurament de diplomes dels estudiants xinesos

Dijous, 18 de maig de 2017

12.00 hores, Aula Magna, Campus Catalunya

El dia 18 de maig tindrà lloc el lliurament de diplomes als estudiants xinesos que fan part dels seus estudis a la URV.

Enguany són 86 els estudiants que reben el diploma, procedents de les següents universitats:

De Xina: Beijing City University, Binhai School of Foreign Affairs, Tianjin Foreign Studies University, Changzhou University, Dalian University of Foreign Languages, Guilin Tourism University, Hebei Normal University, Zhejiang International Studies University, Jilin Huaqiao Foreign Languages Institute, Yunnan Normal University.

De Taiwan: Wenzao Ursuline University of Languages.

Dels estudiants, 59 han fet el 3r curs dels seus estudis a la URV seguint el Curso universitario de Lengua española: Español y Cultura / Español y Negocios; 27 han fet el 4t  curs, seguint el Curso universitario de Especialización en Lengua Española: Español y Cultura / Español y Negocios.

Participen en l'acte Esther Forgas, directora del Centre d'Estudis Hispànics, Josep Sánchez-Cervelló, degà de la facultat de lletres, i Charo Romano, directora del Centre de Formació Permanent.