III Jornada Francòfona d'impuls al BatxiBac

Dimarts, 13 de març de 2018

9.30 hores, Aula Magna del Campus Catalunya

Colonialisme et Francophonie. Histoire et littérature és el tema que enguany tracta la III Jornada Francòfona d'impuls al BatxiBac (doble titulació de Batxillerat-Baccalauréat), adreçada a estudiants de 2n de Batxillerat. L'objectiu és estimular el coneixement i l'interès per la llengua i la cultura franceses i que alumnes i professors de secundària puguin trobar-se i beneficiar-se de l'expertesa de la Universitat.

S'han programat dues conferències, una d'aproximació històrica i cultural al colonialisme i la francofonia, una altra sobre una obra de Marguerite Duras i una sessió de formació per al professorat. Hi ha un concurs de traducció literària amb premis per als alumnes guanyadors i tallers simultanis de llengua sobre la prova oral en francès.

Elements relacionats