Cicle de conferències La medicina a Roma

Dijous, 3 de desembre de 2015

Sala de juntes del campus Catalunya.

El Cicle de conferències La medicina a Roma té lloc el dijous, 3 de desembre a les 17 h. a la sala de juntes del campus Catalunya.

A les 17 h. el professor Ricardo Mar, del Departament d'Història i Història de l'Art, exposa: "Cultos y santuarios de sanación en las ciudades romanas".

A les 18 h. la professora Joana Zaragoza, del Departament de Filologia Catalana, pronuncia la segona conferència: "Medicina grega, medicina romana. Una mateixa visió del cos femení".

Ales 19 h. Ada Lasheras, de l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica (ICAC), explica: "Pràctiques mèdiques, metges i metgesses a l'Antiguitat tardana".

Organitza el MARC, Medical Anthropology Research Center, coincidint amb l'exposició que hi ha al CRAI del campus Catalunya sobre la medicina a Roma fins a finals de novembre.

Col·laboren el doctorat d'Antropologia i Comunicació, el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social, el CRAI i la Facultat de Lletres de la URV, i el MAC Museu d'Arqueologia de Catalunya.

Elements relacionats