Base de dades de l'Associacionisme català contemporani, del grup de recerca ISOCAC

13.00 hores, Paranimf del Rectorat (C. de l'Escorzador, s/n)

Presentació de la Base de dades de l’Associacionisme català contemporani: 1868-1980, la primera base de dades de l’associacionisme històric. El projecte ha estat dissenyat i elaborat pel grup de recerca ISOCAC de la Universitat Rovira i Virigli i es pot consultar al web de l’Institut Ramon Muntaner.

La presentació serà a càrrec de: Cori Camps, vicerectora de Relacions Institucionls, Cultura i Compromís Social; M. Àngels Blasco, directora general de cultura popular i associacionisme cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i presidenta de l’IRMU; Montserrat Duch, professora de la URV i investigadora principal del grup de recerca ISOCAC; i Ramon Arnabat, investigador de la URV i responsable de la base de dades.