IV Jornada LITCAT de Grup de Recerca de Literatura Catalana Contemporània

9.15 hores, Sala de Vistes, Campus Catalunya

Us informem que dijous 17 de maig a les 9.15h, a la sala de vistes (edifici A1, planta 3a) del campus Catalunya de la URV, es du a terme la IV Jornada LITCAT de Grup de Recerca de Literatura Catalana Contemporània. Aquesta jornada, que ha estat organitzada pel Grup de Recerca Identitats en la Literatura Catalana (GRILC), el Departament de Filologia Catalana de la URV i la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català, compta amb el suport de la Facultat de Lletres de la URV i la Societat Catalana de Llengua i Literatura de l'Institut d'Estudis Catalans.

L'acte consistirà en la lectura de tretze ponències sobre les recerques que realitzen les universitats catalanòfones en el camp de la literatura catalana contemporània. Us adjuntem el programa de l'acte, en el qual s'hi detallen les ponències de la jornada.