Visita del Comitè d'Avaluació Externa d'AQU per acreditar les titulacions de la Facultat de Lletres

Els dies 12 i 13 d'abril un comitè d'AQU Catalunya ha realitzat una visita a la Facultat de Lletres per tal d'avaluar el màster d'Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera/Segona Llengua, el màster d'Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera, el màster de Traducció Professional Anglès-Espanyol i el màster d'Antropologia Mèdica i Salut Global.

En aquest procés, la veu i l'opinió de tots els implicats en les titulacions és molt important. Per aquest motiu, en el transcurs de la visita, el Comitè d'Avaluació Externa es va reunir amb els diferents grups d'interès: equip directiu, professorat, estudiantat, titulats i ocupadors.