Graus de la Facultat de Lletres, els primers en els seus àmbits segons l'U-Ranking

El rànquing valora els graus més ben posicionats i els de Llengua i Literatura Hispàniques, Llengua i Literatura CatalanesAnglès, Història, Història de l'Art i Antropologia i Evolució Humana de la Facultat de Lletres de la URV es troben en primer lloc.

Estudiants i graduats del Grau d'Història de la URV participant en les intervencions arqueològiques al jaciment de L'Assut (Tivenys, Baix Ebre)

Segons els resultats que s'han presentat el mes de juny de 2018, referents a l'edició 2018 de l'U-Ranking, la majoria dels graus oferits pel nostre centre són referents i es destaquen com els millor puntuats dins dels seus àmbits.

Per avaluar l'activitat docent, investigadora i d'innovació i desenvolupament tecnològic de les universitats, l'esmentat rànquing té en consideració quatre àmbits: accés a recursos, producció obtinguda, qualitat i internacionalització de les activitats. Cadascun dels quatre àmbits s'analitza a partir d'una sèrie d'indicadors, entre un i tres, en funció de la disponibilitat i idoneïtat de la informació, segons la dimensió que s'està estudiant.

La pàgina web del rànquing permet comparar més de 2.300 graus universitaris oficials que corresponen a 61 universitats públiques i privades del territori espanyol i veure quins estan més ben posicionats.

Les puntuacions obtingudes en cadascuna de les titulacions a partir dels 256 indicadors que s'han utilitzat pel càlcul del rànquing han permès identificar les universitats millor valorades en els diferents graus que s'ofereixen. En la branca d'Arts i Humanitats, la URV és la primera en els graus de Llengua i Literatura Hispàniques, Llengua i Literatura CatalanesAnglès, Història, Història de l'Art i Antropologia i Evolució Humana.

Aquests resultats s'han presentat en la sisena edició d'U-Ranking, que desenvolupa conjuntament la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d'Investigacions Econòmiques (IVIE).

ENHORABONA, FACULTAT DE LLETRES!