Èxit dels "Aprofundiments" organitzats per la Facultat de Lletres

La Facultat de Lletres ofereix 3 dels 6 cursos de formació per al professorat de secundària organitzats per l'Oficina d'Orientació Universitària i l'ICE, impartits la setmana del 2 al 6 de juliol, en el marc del programa Nexes, Aprofundiments.

El curs de la prof. María Dolores Jiménez (DFR), Cómo elaborar, tutorizar y evaluar el TdR en bachillerato, ha estat el més demanat, amb 45 inscripcions (el 37% del total). També han tingut molt bona acceptació el curs de la prof. Anna Montserrat (DFC), Punts clau de sintaxi, amb 19 matriculats (15%), i el de la prof. María Herrera (DFR), Puntuar bien para comunicar mejor, amb 12 (10%).

En definitiva, els nostres cursos han rebut el  62% dels participants en el programa a tota la URV, èxit reiterat en els darrers anys, atès que el professorat de secundària es mostra molt satisfet per la formació rebuda.