Visita del Comitè d'Avaluació Externa d'AQU per acreditar les titulacions de la Facultat de Lletres

Divendres, 6 d'abril de 2018

Els dies 12 i 13 d'abril un comitè d'AQU Catalunya realitzarà una visita a la Facultat de Lletres per tal d'avaluar el màster d'Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera/Segona Llengua, el màster d'Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera, el màster de Traducció Professional Anglès-Espanyol i el màster d'Antropologia Mèdica i Salut Global.

En aquest procés, la veu i l'opinió de tots els implicats en les titulacions és molt important. Per aquest motiu, en el transcurs de la visita, el Comitè d'Avaluació Externa es reunirà amb els diferents grups d'interès: equip directiu, professorat, estudiantat, titulats i ocupadors.

Es preveu una audiència pública adreçada a tothom que vulgui fer aportacions sobre les titulacions a acreditar. Aquesta audiència tindrà lloc el divendres 13 d'abril, a les 14:30h a la Sala de Juntes del Campus Catalunya.