Jornada de música, neurocìència i salut

Auditori Josep Carreras - Vila-seca

En aqeusta jornada hi està involucrada la professora del departament d’Història i Història de l’Art, de didàctica de l'Expressió Musical, la Montserrat Canela; l'orquestra de la URV, la compositora vendrellenca Carlota Baldris, el neurocientífic Jordi Jaujet, el Pep Solórzano, director del Conservatori de Vila-seca, la musicoterapeuta Mar Martori i el Patronat de Música de l'ajuntament de Vila-seca.

A més a més de presentacions de llibres i altres gadgets tecnològics es farà un experiment pilot amb l'orquestra Lully del Conservatori de Vila-seca i l'orquestra de la URV: es tracta de posar uns cascs a alguns músics i a gent del públic per veure, a través d'unes pantalles, l'activitat cerebral a mesura que es va tocant/escoltant/dirigint.

L'objectiu de la jornada és aportar evidència científica al fet musical.