Per tal de garantir-ne la qualitat i adequació, els centres han de publicar periòdicament informació actualitzada, imparcial i objectiva, tant quantitativa com qualitativa, sobre els seus programes i titulacions.
Indicadors de seguiment
CURSOS ACADÈMICS |
2017-18 |
2018-19 |
2019-20 |
2020-21 |
2021-22 |
2022-23 |
2023-24 |
|||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||||||||||
| Anglès (2009) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Antropologia i Evolució Humana (2013) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Comunicació Audiovisual (2009) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Història (2008) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Història (2018) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||
| Història de l’Art (2008) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Història de l'Art i Arqueologia (2018) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||
| Llengua i Literatura Catalanes (2009) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Llengua i Literatura Hispàniques (2009) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Periodisme (2009) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Publicitat i Relacions Públiques (2009) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
CURSOS ACADÈMICS |
2017-18 |
2018-19 |
2019-20 |
2020-21 |
2021-22 |
2022-23 |
2023-24 |
|||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
| Antropologia Mèdica i Salut Global (2014) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||
| Antropologia Mèdica i Salut Global (2020) | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||||
| Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Arqueologia Clàssica (2013) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||
| Arqueologia Clàssica Aplicada. Recerca i Transferència (2022) | ► | ► | ||||||||||||||||||
| Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2010) | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||||
| Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (Erasmus Mundus) (2012) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||
| Comunicació Estratègica (2020) | ► | ► | ► | ► | ||||||||||||||||
| Ensenyament i Adquisició de l’Anglès com a Llengua Estrangera/Segona Llengua (2015) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Ensenyament de Llengües Estrangeres (Espanyol/Anglès) (2010) | ► | |||||||||||||||||||
| Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||
| Recerca Avançada en Estudis Humanístics (2019) | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||||
| Traducció Professional Anglès-Espanyol (2015) | ► | ► | ► | ► | ► | ► | ► | |||||||||||||